Kader kaya

Kader kaya
@Kaderkya
"Kanıyordu içimizde biriken yağmur"
Bir veda etseydi yeterdi albayım..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Unutmadık Albayım vazgeçtik...
El olduk efendim. Velhasıl ziyan olduk ziyadesiyle...
Korkuyoruz. Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz. İnsan olmaktan korkuyoruz.
İnanarak dinlememizi güçleştiriyorlar.İnsan her sözü kuşkuyla karşılıyor. Gerçekle düş birbirine karışıyor; yalanın nerede bittiğini anlayamıyoruz.Tutunacak bir dalımız kalmadı.Tutunamıyoruz...