Siyah beyaz

Siyah beyaz
@Kadersizzz
Ne geldiyse başıma hep bu iyi niyetimden dolayı geldi o yüzden benimle ya dost olun yada düşman ama asla dost görünümlü YlLAN olmayın...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben kimseyi kıramazken bu kadar parçalanmam neden?.. Benmi bunları göremiycek kadar körüm yoksa insanlar bunu anlamıycakkadar NANKÖR mü!...BILEMEDİM
Olmasını istemediğim şeyler yaşadım küçük şeyler uğruna büyük bedeller ödedim ağzınla kuş tuttuğun halde yaranamıyorsan tuttuğun kuşlarıda bırakacaksın😉👍
Eğer sen beni sevseydin asla beni üzmezdin ve kimsenin beni üzmesine asla müsade etmezdin!..
GÜNÜN SÖZÜ; üzüp kırdığınız her insan birgün sizden vazgeçecek bugün değil belki ama elbet bir gün...