Kitabı elime aldığımda "Çok ince bir kitap, okuyayım da bitsin." diyerek başladım. Ancak okumaya başladığımda bana kendimi sorgulatan, hayatımda birçok eksiklik ve yanlışlık olduğunu görmeme vesile olan bir eser oldu. Her gencin hatta her insanın ara ara okuyup hayatını gözden geçirmesi gereken bir eser. Çevremdeki herkese tavsiye edeceğim bir eser olacak.
Günümüzde birçok insanın en çok yaptığı hatalardan biri olan zamanını boşa harcama ve dünyaya dalıp ahireti unutma gibi pek çok önemli meseleyi ele alan eser, kendine çekidüzen vermek isteyip nereden başlayacağını bilemeyenler için bir rehber niteliğinde.