Değişim zamanı geldiğinde bunu hissedersin merak etme. Değişmekten korkma… Her su içtiğinde ya da suyu her izlediğin manzarada hep şunu düşün:
Su herşeyi yeniyor,çünkü sürekli,akışkan ve sakin…Su hiçbir şeyle çatışmıyor. Her koşulla uyum içinde. Ve hep kendi yolunda…İşte değişimin,uyumun ve akışın en kıymetli formülü bu…Hep kendi yolunda ve uyum içinde olmak…Su gibi aziz ol. Su gibi var ol. Su gibi ömrün olsun…
Uyum,doğanın temel prensiplerindendir. Doğayla uyumlanan hayatta kalır. Elbette kolay bir iş değildir uyumlanmak. Bilgi iste,daman ister,sakinlik ister,anlayış ister,emek ister. Öyle bir sabah uyandığında kendiliğinden gerçekleşmiş olmaz.