Öncelikle şöyle açıklayayım;
Kitap gerçekten okunması gereken kitaplardan,
ana fikri ifrat ve tefritten uzak itidalli olmayı tercih ediyor, lakin çeviriside kitap kadar güzel diyemeyeceğim maalesef yani tam anlamıyla okuyucuya aktaramıyor ve ayrıca “Allah” lafzı yerine “Tanrı” kelimesini çeviride kullanması çok garibime gitti o yüzden çevirisi gerçekten iyi olmamış.