Evet evliliğin ilk yıllarında olan sevgi biter ama arkasından çok daha güzel bir sevgi gelir ruhlar birleşir her şeyi birlikte uyum içinde yaşarlar aralarında gizli saklı kalmaz….
Karıkoca birbirini seviyorsa aralarında nelerin geçtiğini hiç kimse hiç kimse bilmemelidir; aralarında nasıl bir kavga geçmiş olursa olsun öz annelerinden bile onlara hakemlik yapmasını istememelidirler ; kendi hakemleri kendileri olmalıdır…/