Ayşe

Ayşe
@Kafkayse
Beklediğimiz kadar kırılıyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beklemek üzerine felsefe kitabıydık.
Hepsi yaralar, sonuncusu öldürür.
Yolda bir arayış vardı,arayıp da bulamayış... Yolda sorular vardı,çoğu cevapsız ve yolda çoğu zaman masmavi bir gökyüzü..
Birisini eleştirmeye kalkıştığında; şu dünyada her insanın senin sahip bulunduğun ayrıcalıklara sahip olmadığını hiç aklından çıkarma.