Duygu KaraCa

Duygu KaraCa
@Kahvekitapkeyfi
Mustafa Kemal Atatürk
Yalnız olmak, kimsesiz olduğunu hissetmek, çaresizliğidir insanın. Yalnız kalmak ise bile isteye yapılan bir tercihtir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlk andan itibaren, tamamıyla başka dünyaların insanları olduğumuzu anladığımız halde, seni gördüğüm zaman içimi sevinçle dolduran neydi ?
Söz geçiremiyorum zamana.. Acelesi varmış gibi öylesine hızlı akıyor ki... Böylesi benim de işime geliyor aslında. Seviyorum onun bu delidolu, kimseleri umursamaz hallerini. Tıpkı benim gibi! Bir şeylerden kaçıp kurtulmak istercesine sabırsız ve aceleci...
Bütün renkler çekip gitmiş hayatımdan Siyaha, beyaza razıyım da... Kapkara bir kuytunun derinine itivermişler beni Gözlerim gökkuşağının yedi rengine hasret Dokunsalar tel tel dağılacak yüreğim Beynimse çoktan yükünü almış Darmadağın...
Bugüne kadar duyduğum, okuduğum, dinlediğim ya da seslendirdiğim bütün şiirlerden daha güzelsin..