Çoğu insan 1 inci kitabinin daha güzel olduğunu söylemiş evet 1 güzeldi kizin gerceklerin farkına varması hayal kırıklıkları kızın ne yapacagini en başından tahmin edebiliyorsunuz distopik konusuna cok hakim bir okuyucu değilim lakin kızın dünyası bizim dünyamızdan hiç farklı değildi bence kızın en yakınlarıyla yaşadıkları gerçek hayat gibiydi insanların ne kadar cirkinlesebildigini görmek sanırım bu sebepten dolayı ivy karakterini kendimle baya icsellestirebildim ikinci kitabi hemen peşine okudum acıları hissettim gerildim bishop a hayran kaldim farkli bir dunyadan olan oydu ivy nin onu hakettiğini düşünmüyorum bir insani bu kadar sevebilmek sevebilmekten ziyade anlayabilmek...bishop harika bir karakterdi gercekten .İçerik olarak baktığımızda dostluk, aşk, kendin olmak gibi konular üzerine yoğunlaşıyor. Kendin olmak derken kendini tanımak ona göre kendini iyilestirmek hatali taraflarimizi törpülemek düzeltmek gelişmek anlamına getirmiş yazar nitekim hicbirimiz powerpuff girls gibi sadece iyi ve güzel şeylerden oluşmuyoruz .Bunun farkında olmamız lazım. Kararları bizim yerimize diziler, filmler, reklamlar, popüler kültür ve siyasiler vermemeli kısacası Bishop olabilsek yeterli bence ;)