Emrah.egn

Emrah.egn
@Kalbebirsoz
Şair
Üniversite
25 Şubat 1997
64 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Bir anı, hatırladığın için mi güzel, yoksa bir daha yaşanmayacağı için mi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Parkta kaybolmuş bir çocuk gibi yapa yalnız kaldım
Geçmişe dönsen Neyi söylerdin, neyi susardın?
Aşkın zamana meydan okuma hikayesidir bu yazdıklarım.
Bazı şeyler gerçekten biter mi, yoksa biz sadece alışır mıyız?