Ne kadar güçlü görünsen de İnsanın içinde hep yarım kalmış bir şeyler vardır.
Susar... ama eksik susar, Güler... ama tam değil.
Bazen yollar çıkar karşısına, Gitmek istersin gidemezsin.
Çünkü bilirsin, O yolun sonunda kavuşmak değil, Kaybetmek vardır.
Yine de çıkarsın yola, Binbir umutla...
Belki bu kez değişir diye.
Ama dönüp baktığında kendini yine aynı yerde bulursun.
Ve anlarsın; Her dönüş kaybetmek değildir aslında...
Bazı yollar, Sana kime gitmemen gerektiğini öğretir.