Şu hayatta insan her şeyi öğreniyor, ama en zorunu unutmayı
Hani derler ya insanın canı neresi? diye Sorsalar en çok acıyan yeridir derim kalbim
Sende kanayan bir yara var içimde dinmek bilmeyen
Gizli gizli akıyor her defasında
Ne sarılacak bir yara bu ne de kapanacak
Her akışında benden bir parça eksiliyor.
Ne dokunabiliyorum o saçlarına ne bakabiliyorum o gözlerine
Uzatmak istiyorum ellerimi sana, ama her denediğimde biraz daha uzak oluyorsun Yetişemiyorum
İçimi bir korku kaplıyor aniden
Seni kaybedeceğim düşüncesi
Ve bir anda her yer kararıyor gözlerime bir perde iniyor göremiyorum artık hiçbir şeyi
Bilmiyorum neden
Ama o gözlerine bakamamak bir gün bana bir ömür zindan gibi geliyor artık
O gözler değil miydi beni sana kör eden
Beni sana tutsak eden