Emrah.egn

Emrah.egn
@Kalbebirsoz
Şair
Üniversite
25 Şubat 1997
64 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu hayatta insan her şeyi öğreniyor, ama en zorunu unutmayı Hani derler ya insanın canı neresi? diye Sorsalar en çok acıyan yeridir derim kalbim Sende kanayan bir yara var içimde dinmek bilmeyen Gizli gizli akıyor her defasında Ne sarılacak bir yara bu ne de kapanacak Her akışında benden bir parça eksiliyor. Ne dokunabiliyorum o saçlarına ne bakabiliyorum o gözlerine Uzatmak istiyorum ellerimi sana, ama her denediğimde biraz daha uzak oluyorsun Yetişemiyorum İçimi bir korku kaplıyor aniden Seni kaybedeceğim düşüncesi Ve bir anda her yer kararıyor gözlerime bir perde iniyor göremiyorum artık hiçbir şeyi Bilmiyorum neden Ama o gözlerine bakamamak bir gün bana bir ömür zindan gibi geliyor artık O gözler değil miydi beni sana kör eden Beni sana tutsak eden
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni en çok değiştiren şey Bir insan miydi, yoksa bir his mi?
Unutmak mi daha zor yoksa hatırlamamayı öğrenmek mi?
Hiç yaşanmamış bir hayalin özlemi var içimde?
Her başlayış aslında bir bitişmiş her güzel şeyin sonu gibi Sen de öyle gelmiştin gitmeyecekmiş gibi Hani kuşlar göç eder ya mevsimi gelince Ben de seni gelirsin diye bekledim Ayları bekledim o baharlarda bekledim Kalbimde taht kurmuşken varlığın döneceksin sandım Dönmedin Bahar geldi sen gelmedin Yaz geçti gelmedin Kış oldu karlar yağdı üzerime soğuklarda buz tuttum Yine de gelmedin Hasretinle her gün o yollara baktım Bir mevsim daha bitti açmaz denilen çiçekler açtı Ama sen açmadın bana Bir tohumdun kalbimde hayat olacaktın bana Ama bir kök bile bırakmadın Ben seni gelmezlerde beklerken Binbir umutla bir bahar günü ellerinde açmayı düşlerken Sevgisizliğinle kurudum defalarca öldüm içten içe ve sen yine dönmedin Hasret kaldım ayına