Bir kadın sessizleştiğinde, genelde kırılmıştır…
Anlatmaya çalışmış ama anlatamamıştır.
Sevmiş ama yetmemiştir…
Belki son kez gözlerinin içine bakmıştır… ama sen fark etmemişsindir.
Kadınlar bağırarak gitmez…
Sessizce içlerinden sökülür giderler.
Anladın mı şimdi o sessizliğin ne kadar tehlikeli olduğunu
> ❓Sen hiç bir kadının sessizliğinde boğuldun mu?
💬 Yorumlara “evet” yazanlara özel cevaplıyorum.
— Kerem | Aşk Terapisti