Yazarı YouTube dan takip ediyordum açıkçası beklentim yüksekti fakat beklentimi tam anlamıyla karsilayamadi. Dili akıcı,karmaşıklık yok, bilimsel terimler yok, sohbet tadında bı kitap, Fakat yer yer kopmalar var. Sanki kitap tek hamlede yazılmış kontrol etmeye gerek duyulmamış gibi yazılmış Ee bu kadar miydi burdan ne anlamam gerekiyor dediğim yerler oldu. Kendisi aslında mühendis aynı zmanda dijital içerik üreticisi kitapta genel olarak gözlemlere ve tecrübelere dayanıyor. Zaten kendisi de diyor bu işlerde işin üstadı değilim. Bu durumu göze alırsak iyi iş çıkarmış diyebilrim. Bu arada altını çizerek okuyup kendinizle ozdeslestirerek okursanız size güzel şeyler kaçabilir.