Kamuran sevimli

Kamuran sevimli
@Kamuransevimli
“Bir kitabı bitirdikten sonra kapağını kapatıp, eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamak ve içinden çıkmış olduğun dünyayı gözden geçirmek... Dünyanın en güzel hislerinden biri.."
Unutmak.. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdüremez..
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ama inan bana, insanlarının çoğunun ruhu, bedeninden önce çürür..
Zaman bana da bir nehir gibi geliyor. O nehirde yüzüyorum. Sular akıyor ama hangi damla arkamda, hangisi önümde; nehir mi hızlı akıyor, ben mi; su önüme mi geçiyor, arkamda mı kalıyor anlayamıyorm.Gerçek olan tek şey sonsuz bir akış..
Ona bakarken Mevlânâ'nın dizeleri gelmişti aklıma: "bu aşka ilahi diyemem korkarım, insani diyemem utanırım..
Kimse kimseyi bilemez. Çünkü herkesin anlattıklarının bir kısmı kurgudur, kiminde daha az, kiminde daha çok..