non vitae

non vitae
@KaptanSPARROW
Ne için yaşıyoruz?
Öğrenci
Lisans
Erzurum
1998
2 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Yağmurdan sonra şemsiye yük olurmuş insana.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Fikirlere kurşun işlemez.
Vakit varken tomurcukları topla, zaman hala uçup gidiyor ve bugün gülümseyen bu çiçek, yarın ölüyor olabilir.
Müzik
Vakit gelince gitmenin adıdır gün batımı. Ömürden, gönülden, günden...
Yatırıldığı akıl hastanesinde ölü olduğuna inanan, bu nedenle de yemek yemeyen ve hiçbir yaşamsal faaliyete katılmayan bir akıl hastası, tüm uzman psikiyatristlerce her çabaya rağmen ölü olmadığı konusunda bir türlü ikna edilememiş. Hastanın bu kararından vazgeçmeyeceğini anlayan ve tedavisini üstlenen psikiyatristlerden biri, sonunda hastaya ölülerin kaynayıp kanamayacağına dair bir soru yöneltir. Hasta '' tabiki kanamaz, çünkü ölülerin bütün hayat fonksiyonları durmuştur '' der. Bunun üzerine psikiyatrist küçük bir iğne alıp hastanın parmağına batırır. Bir müddet şaşkınlıkla parmağına bakan ve kanadığını gören hastanın tepsiyi ilginçtir. ''Lanet olsun! Ölüler de kanarmış.'' İbni Sina'nın dediği gibi : Hiç kimse görmek istemeyen biri kadar kör olamaz...