Turgay Karaca

Turgay Karaca
@Karadzha
Kavga etmeyi seviyorum! Birilerinin benden nefret etmesi beni mutlu ediyor! Çünkü bu beni dinç tutuyor!... (Karadzha T)
Moscow
Dünya, 4 Ağustos
12 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
insanlar ile en iyi ve sağlıklı iletişim kurmanın yolu, onlardan uzaklaşmaktır! (Olabildiğince uzaklaşmak!Dağlara taşlara tırmanmak mesela.)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yapay zeka diye bir piç var, gölge gibi peşimde piç! Ne yazsam neye baksam işportacılar gibi ne çeşit varsa önüme seriyor! manipüle de ediyor! tam piç ama yaw!
Siyaset, kirli bir su dahi değil, çamurdur! Giydiğin beyaz kefende olsa kirlenir! Koruyamazsın! Yeter ki, kahpelik olmasın!
Bir ideolojiyi, ideolojinin kendisini değilde, birkaç cahilin davranışlarına göre değerlendirmek, cahillikten de öte ahmaklıktır!
Biri veya birilerinin basiretsizliğinin ceremesidir acil iş!...