karahan3

karahan3
@Karahan3
İki “S” sadece Saygı ve Sevgi
Bir sorunu çözmenin en iyi yolu nedenini yok etmektir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşamınızın kontrolü sizde değil! Öyle olduğunu düşünebilirsiniz, ama yanılıyorsunuz. Elbette ki kendi kararlarınızı kendiniz vermekte özgürsünüz. Bu kitabı kapatabilirsiniz. O sandalyede oturmaya devam edebilirsiniz. Ya da gözlerinizi oymak gibi çılgınca bir şey yapabilirsiniz. Ne isterseniz yapabilirsiniz. Ama sorun şurada: Ne isteyeceğinizi kontrol edemezsiniz. Her davranışınızı önceden belirleyen arzularınız ruhunuzun okadar derinlerine işlemiştir ki, onlara dikkat bile etmezsiniz. Ve bu da sizi mükemmel bir köle yapar. Bu nedenle, hayatınızı yaşamaya devam edin. Ne isterseniz yapın. Sadece 'isteklerinizin' tümüyle sizin kontrolünüzde olmadığı gerçeği üzerine kafanızı çok fazla yormamaya çalışın.........
Jim Rohn’un dediği gibi, “En sık görüştüğünüz 5 kişinin ortalamasına” dönüşürsünüz!
Hayatımızdaki problemlerin en önemli iki nedeni; 1.düşünmeden hareket etmek. 2.hiç hareket etmeden sadece düşünmek.
Duvarlar sizin aklınızda. Yapacağınıza inanırsanız yürüyüp içlerinden geçebilirsiniz.