karahan3

karahan3
@Karahan3
İki “S” sadece Saygı ve Sevgi
''Benim asıl sorunum iyi veya kötü olmak değilmiş. Benim asıl sorunum bana zarar veren insanlardan,maddelerden ve sahte olan benliğimden uzaklaşamamakmış.''
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şu ana kadar keşfettiklerimize dayanarak, gölgelerle şavaşınızın ve nafile uğraşınızın devam etmesinden en çok kimin kazancı olur ? -sahte ben.
Sayfa 100
“Hayır” demek istediğinizde “hayır”, “evet” demek istediğinizde “evet” diyebiliyor musunuz?
Bir sorunu çözmenin en iyi yolu nedenini yok etmektir.
Yaşamınızın kontrolü sizde değil! Öyle olduğunu düşünebilirsiniz, ama yanılıyorsunuz. Elbette ki kendi kararlarınızı kendiniz vermekte özgürsünüz. Bu kitabı kapatabilirsiniz. O sandalyede oturmaya devam edebilirsiniz. Ya da gözlerinizi oymak gibi çılgınca bir şey yapabilirsiniz. Ne isterseniz yapabilirsiniz. Ama sorun şurada: Ne isteyeceğinizi kontrol edemezsiniz. Her davranışınızı önceden belirleyen arzularınız ruhunuzun okadar derinlerine işlemiştir ki, onlara dikkat bile etmezsiniz. Ve bu da sizi mükemmel bir köle yapar. Bu nedenle, hayatınızı yaşamaya devam edin. Ne isterseniz yapın. Sadece 'isteklerinizin' tümüyle sizin kontrolünüzde olmadığı gerçeği üzerine kafanızı çok fazla yormamaya çalışın.........