KARAMKARA

KARAMKARA
@Karamkara
Ben seni, gözlerinin maviliğinin her tonunda sevdim..
Korona nın kitabı da çıkar mı sizce , ne dersiniz ? :))
Reklam
Ve yine karanlık.. Ve yine düşünceler.. Ve yine kopan fırtınalar..
Sevmek kimi zaman rezilce korkudur İnsan bir akşam üstü ansızın yorulur Tutsak ustura ağzında yaşamaktan Kimi zaman ellerini kırar tutkusu Birkaç hayat çıkarır yaşamasından Hangi kapıyı çalsa kimi zaman Arkasında yalnızlığın hınzır uğultusu..
Bende böyle yaşıyorum işte ; bir şeylerin acısıyla, bir şeylerin anısıyla..🍁