Galatasaray

Galatasaray
@Karams0491
Yüksek lisans
Eskişehir
Eskişehir
12 okur puanı
Şubat 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İyi bayramlar herkese
Reklam
Ben seni canımdan çok seviyor Ken sen benden nefret edemezsin
Aynada gördüğüm yüzün, dudağı gam gözleri hüzün. Ben geceye hapsolmuşum, adı var kendi yok gündüzün.
Seni vefasız aşklara bırakıyorum Yüzümü kırılan bardaklarda ara... Düşünme, ben ne olurum? Sanırım, bir daha onarılmaz, İncinen gururum...
İmkansız Aşk
İlk gün ki gibi heyecanlıyım hala Sana bakarken gözlerimi kaçırıyorum Ellerim titriyor ellerini tutmasam da Ben bir tek sana aşık sana sevdalıyım Uzun zaman oldu uzaktan bakıyorum sana Yanına gelmek ve seviyorum demek istiyorum Ama gelemiyorum sanki set kurdun aramıza Çin seddi olsan bu kadar zor olmazdın Her engeli aştım da bir sana ulaşamadım Ne zaman seni düşünsem sana özlem duysam Hep korktu yüreğim ne zaman bitecek diye Oysa canımdan çok sevmiştim ben seni Kendimden bile değerliydin gözlerimde Ay yıldızla her gece bakışırken Gökyüzü maviyle yanıp tutuşurken Ben sensizliğe mahkum oldum hep En zehirli sularından içtim hayatın En yüksek uçurumundan düştüm dağların Yalnızlığına bırakıldım bütün sevdaların Çaresiz umutlarımı yazdım satır aralarına Kaygılar büyüttüm sensizken uzaklarda Şarkılar söyledim karanlık ıssız sokaklarda Seni anlattım gördüğüm bütün kuşlara Gökyüzünden bile kıskandım sen bilmesen de Sonsuz bir yer açtım sana gönlümde Gelmek için acele etmesen de Hayaller kurdum sana ait düşlerimde Neydi bu kadar beklediğin anlayamadım Akıp giden zamanın sonu yok anlayamadın Sevgiye dair bir tek cümle bile kurmadın
Reklam