İlk gün ki gibi heyecanlıyım hala
Sana bakarken gözlerimi kaçırıyorum
Ellerim titriyor ellerini tutmasam da
Ben bir tek sana aşık sana sevdalıyım
Uzun zaman oldu uzaktan bakıyorum sana
Yanına gelmek ve seviyorum demek istiyorum
Ama gelemiyorum sanki set kurdun aramıza
Çin seddi olsan bu kadar zor olmazdın
Her engeli aştım da bir sana ulaşamadım
Ne zaman seni düşünsem sana özlem duysam
Hep korktu yüreğim ne zaman bitecek diye
Oysa canımdan çok sevmiştim ben seni
Kendimden bile değerliydin gözlerimde
Ay yıldızla her gece bakışırken
Gökyüzü maviyle yanıp tutuşurken
Ben sensizliğe mahkum oldum hep
En zehirli sularından içtim hayatın
En yüksek uçurumundan düştüm dağların
Yalnızlığına bırakıldım bütün sevdaların
Çaresiz umutlarımı yazdım satır aralarına
Kaygılar büyüttüm sensizken uzaklarda
Şarkılar söyledim karanlık ıssız sokaklarda
Seni anlattım gördüğüm bütün kuşlara
Gökyüzünden bile kıskandım sen bilmesen de
Sonsuz bir yer açtım sana gönlümde
Gelmek için acele etmesen de
Hayaller kurdum sana ait düşlerimde
Neydi bu kadar beklediğin anlayamadım
Akıp giden zamanın sonu yok anlayamadın
Sevgiye dair bir tek cümle bile kurmadın