Karan

Karan
@Karann
“𝙎𝙤̈𝙯𝙪̈𝙣 𝙩𝙚𝙨𝙞𝙧𝙞 𝙨𝙖𝙝𝙞𝙗𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙞𝙩𝙞𝙗𝙖𝙧ı 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧...”
Kimseye hak ettiğinden daha fazla itibar edilmemeli !!
Reklam
İnsan ömrünün geçtiği yere değil, Gönlünün geçtiği yere aittir.
Doğru bir söz… Sükûtu edebinden, kelâmi yüreğinden olmalı insanın. Susması hasedinden, konuşması hırsından olmamalı…
Alıntı