Aç kulağını beni iyi dinle. Şu dünyada her kadın aldatıldığının farkındadır. Benim kocam olacak adam da -ki bu adam senin babandır- beni aldatıyordur. Bu gerçeğe nasıl mı dayanıyorum? Diğer kadınlar nasıl dayanıyorsa ben de öyle dayanıyorum. Bu konuda biz kadınlar birbirimizden farklı mıyız? Bence farklı değiliz. Neden olalım ki? Bir başka kadının kocası da aldatıyor, bizimkisi de aldatıyor. Ben de tıpkı öteki kadınlar gibi olanları sezip görmezlikten, bilmezlikten geliyorum. Neden? Çünkü başka çare yok da ondan. Çoğumuzun elinde bir mesleği yok, bir geliri yok. Ayrılıp ne yapacağız? Bizim elimizdeki meslek kocanın gönlünü hoş tutmak, evi temizlemek, çamaşırları yıkamak, ütüyü yapmak, çocuğu doğurup onu büyütmek. Yoksa kocasını başka bir kadınla kim paylaşmak ister? Acaba onlar bizi başka erkeklerle paylaşmak ister mi? Tabii ki hayır. Çünkü onlar erkek adam.