Aşk değil mi bu
Tutsak yüreğimde tutsak acılar
Herkes hata yapar
Benimki fazla sevmek
Aşk değilse ne bu
Sevgi mi nefret mi
Dudaklarımı öpüp
Seni sevmiyorum demeki mı
Yoksa ..
Zehir içip şarap içtim demeki mı
Ellerin mı doğru
Gözlerin mi
Kelimlerin mi
Sevgin mi
Ben sana doğruydum
Biz sana mecburdum
Yalnızım, sensizim, içimde bir acı
Seninle geçirdiğimiz anılar, hep yarım kaldı
Bir aradayken ne kadar güzelmiş her şey
Ama şimdi sensizlik içimde bir boşluk kaldı
Sana ne kadar yalvarırsam yalvarayım
Dönüp bir bakmazsın ardına bile
Gözlerim dolu dolu seni arar
Bir umutla her gün yeniden beklerim seve seve
Aşkımızın sonu ne oldu böyle
Yollarımız ayrıldı bir anda böyle
Bir mektupla tüm hayatlar değişti
Ayrılık kaldı ne oldu bir anda böyle