Gelişine Çaktım
Kendi zihninden arınmak isteyen kişi hastane bahçesinde geçmiş ve geleceğin durakları arasında yolculuk ederken molasının bitmesine yarım saat vardı. Sorunlar çatışmalar derken hangisini hangi sıraya koyacağını düşünürken tam da yanında arkadaşıyla konuşan yaşlı hemşirenin burç yorumlarına kulak kabarttı. Bu yıl içinde benim de bulunduğum burcun yılı olacakmış bir taraftanda onları dinliyormuş gibi görünmemek için hangi hayvanın devirdiği belli olmayan, yere saçılmış çöpleri inceliyordum. Gözüm ağzı yarım açılmış ayran kutusundaydı nasılda içilmiş emcüklenmiş ve bir kenara atılmıştı.. Devam ediyor yaşlı hemşire ne demişti en son kova çağı olacaktı, ah boş ayran kutusu nasılda cezbetti beni .. Neyse devam edeyim, benim çağımmış ve bi kaç kader ortağım burçla beraber bu yıl ve bir sonraki yıllar hayatım ve mız tepetaklak olabilir-miş. Allahtan belirsizlik ifadesi kullandı, zaten yuvarlandığım bu yaşta ben ve burçtaşlarım dünyanın içinde boş bidondaki bi kaç turşu gibi langur lungur ses çıkartarak bu yolculukta bir sonraki retroya kadar gideriz.. molası biteyazmış olan bu kişi şimdi hastaların -ben zaten sonucumu başka doktora göstercem burayla bi işim yok diye başlayan cümlelerine cevapyazadurmaya gitmek üzere yerimden ağır ağır kalktım. Edebi değil tamamen d vitamini eksikliğinden. Kalktım başıma düşen bi kaç çam ağacının iğneli yapraklarını da sola attıktan sonra (sol taraf önemli)arkama son kez baktım ve artık büyük boy ayran kutusunun yanında bir de küçük ayran kutusu yatıyordu….