Bu güne kadar ne yaptıysam hep eleştirildi . Ama artık susmak istemiyorum ben elalem ne der diye yaşamak istemiyorum. Hayat benim hayatım yaşayacağım. Susmam sabırlı olmamdandı. Ve sabırda bir yere kadar.
Kimse ne Türk oluşumu ne düşünce yapımı eleştiremez.Kimseyi ilgilendirmez hangi kitabı okuyup kime yorum yaptığım ve neyi beğendiğim.