Biz kimse gibi değiliz çünkü:
Yendik 👉Fenerbahçeliyiz
Yenildik 👉 Fenerbahçeliyiz
Şampiyonluğu kaçırdık 👉 Fenerbahçeliydik
Şampiyon olduk 👉 Fenerbahçeliydik
Şikeci dendi 👉 Fenerbahçeliydik
Aklandık 👉 Fenerbahçeliydik
Dün de, bugün de, yarın da, ölene kadar fanatik Fenerliyiz💙💛