Bugün 26 Mart .. Senin bizden ebedi ayrıldığın gündü baba .. 14 yıl .. dile kolay , yüreğe zor gelen bir sayı .
Geçen gün bir baba ve kızını gördüm . Görsen nasılda mutlular. Hele kızına kızım diye bir seslenişi var . İçim sızladı . İnsan üzülüyor . Yaşamadıklarına , yaşıyamadıklarına . Bazı mutlu görülen anlarda acı veriyormuş baba .
Çok yorgunum baba hemde çok ...
. .. ...✍🏻🍂💫🥀
Kattaz