Minik bir ileti paylaşma gereği duydum. Çünkü bunu yapmazsam ne kitap okuyacağım var ne de uygulamayı kullanmaya devam edeceğim. 2018 ve 2019 yılları kitap okuma konusunda benim için çok verimsiz geçti. Vaktim yoktu demek istemiyorum. Çünkü vardı, belki önceki senelere göre daha az vardı ama vardı. Ama ben boş vakitlerimde asla elime bir kitap almaya yeltenmedim bile. Çok fazla yabancı dizi izledim bu iki yılda. Ama bunlar bana bir şeyler katan diziler de değillerdi. O yüzden, böyle bir şey paylaşıyorum ki kitap okumak için motivasyonum olsun. Okumak istediğim çok fazla kitap var. Ama bu yıl kendime büyük bir hedef koymuyorum. 2020 yılı içerisinde 20 kitap okusam yeterli. Geçen yıl en fazla 10 tane okumuşumdur çünkü. Her neyse, umarım bu yazımı kimse okumaz çünkü yazarken bir miktar utanıyorum. Ama hedefimden başkalarının görebileceği bir yerde bahsetmezsem unutacaktım. Lütfen beni anlayışla karşılayın. Herkesin yeni yılının beklediğinden iyi geçmesi dileğiyle. İyi günler.