Nur Şifa Kaya

"sevene karşılık vermek en yüce erdemlerden biriydi"
Sayfa 178·Kitabı okudu
Reklam
"yaşamak ne kadar güzel"
Sayfa 175·Kitabı okudu
"Acısı bile insanı mutlu eden tatlı bir yaraydı aşk ve ben bu yarayı aldığım için mutluydum."
Sayfa 132·Kitabı okudu
"Bu gün anem yeniden gözlerimin önüne geldi .Onun sıcak göğüsüne başımı gömüp kokusunu içime çekmeye öylesine ihtiyacım vardı ki."
Sayfa 105·Kitabı okudu
"Belki Umut olmasa insanın yaşaması için gerekli olan manevi enerji de olmayacaktı."
Sayfa 102·Kitabı okudu
Reklam