Konul xankisizade

Konul xankisizade
@Kayinat_200
Kokuların hayatımızda böyle bir etkileri vardı. Kendinden geçmek için dünyanın en güzel kokusu değil, senin kalbinde iz bırakan bir koku yeterli olabiliyordu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gerildiğim, rahat olamadığım, dikkatli davranmam gereken her şeyden nefret ediyorum.
Gerçek hayatta gönlüne aşk düşüp de acı çekmeyen varmıydı ki?
Bazı şeyler yalnızca karanlıkta görülebilir.
Peki ama neden? Sahi, kitaplar neden yakılır? Aptallıktan, cehaletten, nefretten... siz seçin.