Öncelikle şiirlerin ne kadar yoğun duygu barındırdığını ve yıllarca ara ara okuduğumu söyleyebilirim. Başlarda Cemal Süreya sonlarda Turgut Uyar gibi oluruz bazen. Bu duyguları kaybetmemek, modernizmin verdiği soğukluktaki dengeyi sağlamak için şiirlerle yaşamalıyız...