Kayraaaa

Kayraaaa
@Kayra999
Lisans 2/4
2 Şubat 2006
1 okur puanı
Nisan 2026 tarihinde katıldı
Hayat bazen kitap gibidir, ilk başta merak edersin okumak istersin,sürükler ama sonra devamını okumak istemezsin. Bilirsinki acıtacak. :(
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kimseye değer vermemelisin bu hayatta, kaldıramıyolar..."
Kalplerin sevgiyle dolduğu, umutların tazelendiği, yüzlerden tebessümün eksik olmadığı bir bayram olsun. Hayat her zaman bayram tadında güzellikler getirsin. Hayırlı bayramlar 🤍
İnsanlar bazen veda bile etmeden uzaklaşır. Sonra dönüp “orada mısın?” diye yoklar ama sen cevap vermezsin. Çünkü bazı sessizlikler kırgınlıktan değil, insanın kendine olan saygısından gelir. Sustum, çünkü kendimi kaybetmek istemedim.
İnsan doğuştan duygusal bir varlık mıdır yoksa dünyanın gerçekleriyle katşılaştıktan sonra mı öğrenir duyguları?