Kayraaaa

Kayraaaa
@Kayra999
Lisans 2/4
2 Şubat 2006
1 okur puanı
Nisan 2026 tarihinde katıldı
Yoruldum, patron. Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum. Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri. İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım. Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım. Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor. Anlıyor musun? Yeşil Yol
Kayraaaa isimli okura yanıt verildi
Kayraaaa
Bedirhan Teşekkürler:)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yoruldum, patron. Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum. Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri. İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım. Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım. Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor. Anlıyor musun? Yeşil Yol
Kayraaaa
Filmi yarıladım sonunu sabırsızlıkla bekliyorum
Yoruldum, patron. Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum. Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri. İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım. Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım. Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor. Anlıyor musun? Yeşil Yol
Kayraaaa
“Hepimizin ölüme bir borcu var — istisnası yok.” — John Coffey
“Onu böylesine harika yapan şey Ruth’un onun içinde yaşıyor olmasıydı. O, bugüne kadar tanıdığı, hayal ettiği ya da sezdiği en harika şeydi. “
Sayfa 130·Kitabı okudu
Alıntı
Kayraaaa
3 defa başlayıp bitiremediğim kitap🥲