Ben Rahmândan mağfiret istiyorum
Kanımı köpürten bi yaralanma
Yada Sinemi delen bir mızrak yarası..
Öyle bir olayım ki; Mezarıma Gelenler desinki; Allah onu doğruya iletti, Oda doğruyu Buldu...
-İbni Revaha.
İbnul kayyımın (rhm) harika eserlerinden biridir..
Rabbini bulmak isteyen bir kimse için çok hoş bir eser..
Bitmesin diye azar azar okuduğum nadir kitaplardan..
Kalbi dünya meşgalesinden alıp gökyüzünde yolculuğa çıkaran hayatın manasını ve yaratılış gayesini hatırlatan müthiş bir kitap..
Bazı kitapların tadı vardır..bu kitabın tadı halla damağımda..
Allah muelife rahmet etsin
"Demokratik din İslam'ın bir vicdan meselesi olduğunu söyleyip diyanet şebekesi yoluyla onu vicdanlara hapsetmiştir"
'İki din arasında daha sayılamayacak kadar zıtlıklar ve düşmanlıklar vardır'