Gerilimi her sayfasında artan tabiri caizse matruşka gibi her bölümde ardı arkası kesilmeyen olaylar sinsilesi ile dolu bir kitap yazmış Sebastian.Son sayfasına kadar merakla okuyup bittiğinde bana hayatı sorgulatan kitaplar arasına girdi bile...
Bir kadın bir kere uçurumlardan yuvarlanmaya başladı mı artık düşüşüne son verecek nokta yoktur. Ne kadar aşağı düşerse, düşecek yerler o kadar çoğalır.