Sonra bir Ahmet Kaya şarkısı çalacak, başıboş gezdiğin bir sokağın penceresinden.
Dışarıda kar yağacak, senin içine yağmur.
Anlayamadığın her şeyin esiri olacaksın.
Ve gelecek nakarat.
Çivi gibi çakılıp kalacaksın olduğun yerde.
“Söyle şimdi ben neredeyim sen nerede?” derken anlayacaksın yüreğime basa basa geçtiğini...