Kübra ACAR

Kübra ACAR
@Kbra_4
Sevdim ama biliyordum ; Sonu yoktu...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Olan olsun Varsın bu çaresiz yollar bizi yorsun Sorgusuz Sualsiz...
Şarkı sözü
Vedalar; Gözüyle sevenler içindir. Çünkü gönülden sevenler ayrılmaz.
Her yarın dünün aynısı her dün yarının aynası ...
Günümüz yazarlarını okumuyorum Müjgan Hanım.Yaşayan yazar sevmiyorum.Benim bir insanın eserini okumam için ölmüş olması gerekiyor.Bu konuda bir takıntım var nedense.
Sayfa 55·Kitabı okuyor