+Anla artık ya, biz ayrıldık
-Biz ayrılmadık, sen beni terk ettin
+Haksız mıydım? Şu elini vicdanına koy da söyle
Ben haksız mıydım?
-Ayşegül'üm bunu bize neden yapıyorsun?
Tamam ben haksızım, tamam
Haksızım ya tamam
Ama senin gidip o herifin kollarına mı atılman lazım?
Ya bi' insan bi' üzülür, bi' acı çeker be
Ve Mayıs 2 (Rope) Şöyle Bi Cümle Geçer;
Ben ölürken gül de, ben gülerken ölme
Ben ölürken gülmem, sen gülerken öl de