“Gerçek hayattansa kitaplardaki dünyada yaşamak bana daha güzel geliyordu. Kitaplar yalnızlar içindi çünkü. Dışarıdaki gerçek hayat onları avutamadığı için okuyordu insanlar.”
“İnsan birinden ayrıldığında arkasında bıraktığını sandığı geçmişi, geleceğini fersah fersah geçermiş. Benimki de öyleydi. Bir noktada çakılı kalmıştım. Ne yaparsam yapayım geçmişten kurtulup geleceğe dahil olamıyordum.”