Hiç öfke duymuyormuş! Biri onu incitir diye mi korkuyor acaba? Bu yüzden mi kendi olmaya cesaret edemiyor? Neden sadece küçük mutlulukları arzuluyor? Buna da erdem diyor üstelik. Bunun gerçek adı korkaklıktır!
-Daha derine bakarsanız, arzuların bașkaları üzerinde egemenlik kurma arzusundan başka bir șey olmadığını göreceksiniz. Sevgili “seven kiși” değil; sevdiği kişinin bütün hâkimiyetini ele geçirmek isteyen kişidir. Defineyi koruyan ejder kadar kötü ruhludur! O dünyayı sevmez, tam tersine, tüm canlılara karşı tamamen kayıtsızdır.