Kübra

Kübra
@Kbrysla
.
Bir ucu keşke'ye,bir ucu belki'ye çakılı bir köprünün üstündedir ömrüm.. İçten gelenle, elden giden arasındaki kapanmayan mesafelere dargınım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim, kimsenin inanmadığı bir deli, yazarının bile okumadığı kitap, hiç çalmayan bir şarkı, hiç sorulmayan soru gibiyim, kalabalıklar içinde varım, ama yok gibiyim...
Der misin ki bir gün; "İnşallah çok bekletmedim seni?"
Önceden güzel güzel içinden gelir, sonra fitil fitil burnundan. Sonra kimseye demeden, kimseye değmeden, kimsenin olmadan, kimseden ummadan sıyrılıp gitmek istersin bu hayattan. Ah! şu aciz benliğim:"Kimsenin kalbine yara olmadan göçüp gitse şu dünyadan."