Kübra

Kübra
@Kbrysla
.
Oysa anlayacağını bilsem neler anlatırdım sana...☻
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşanması mümkünken yaşanmamış herşeye kırgınım
Söyleyecek çok şey varda söylememeye karar verdimm
Önümde gri bir yol var. Umut kadat beyaz değil, umutsuzluk kadar da siyah değil. Olması gerektiği gibi, dünyanın kendisi gibi, gri bir yol...
Ben çiçeklerin samimiyetine inanıyorum ister tenekeye ekin ister en pahalı saksılara, emeğiniz kadar güzelleşiyorlar.