Ece Korkmaz

Ece Korkmaz
@KediAlex
Kitaplara doyamıyorum.
İnsan elinden çıkmış en iyi kitabın Gabrial Marques Yüzyıllık Yalnızlık olduğunu düşünüyorum. Nasıl bir övgü cümlesi sunsam bilemedim ancak muazzam.