EYLÜL BATİKAN

EYLÜL BATİKAN
@Kedicuk
öğrenci
Mersin
Mersin
11 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Duyabilen için sessizlik en güzel sestir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana iyi gelenler her zaman benden gidenler olur.
Ne kalana git ne gidene kal derim. Kalacak olan yerini gidecek olan yolunu bilir.
uzun yollar her zaman başarıya ulaşır
Sizce pandacuk mu? yoksa kedicik mu?