Çok kere şafağın sökmesiyle birlikte dedemin sesine uyanırdım. Abdest alırken her zamanki dualarını tekrarlardı. Ben de o tatlı dualarını, sabah namazının iki rekatında yüksek sesle okuduğu konut duasını da can kulağıyla dinlerdim. Her gün dinlediğim konut duasını nerdeyse ezberlemiştim "Allah'ım doğru yola ilettiklerin arasında beni de doğru yola ilet..."
Kimi zamansa çocuklar, Arap-Yahudi oynunu oynardı. Biri Arap, biri de Yahudi olmak üzere iki takıma ayrılırlar,.. ama her halükarda Arap takımı Yahudi takımını yenmiş olurdu.