Asya Çelebi

Asya Çelebi
@Kedisarman
Geri dönmek ışığa bakmak ne güzel Seyir aldım seyre daldım
"Kaybedecek neyimiz var!" diyorlardı. Bütün konuşmalar, "Sahip olduğumuz tek şey prangalarımız ve şu barınaklarımızdır. Neden korkacakmışız? Be adam, Allah'a yemin ederim, izzet ve şerefle geçen bir dakikalık hayat, işgal asgerlerinin postallarının altındaki bin senelik hayattan daha iyidir!" sözleri ile bitiyordu.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Reklam
Herkese direnişin gölgesinde bir özgüven gelmiş, izzetin tadına varılmıştı.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Evlerinizden çıkmayın. İşgalciler kampın içine giremezler. Çünkü direnişciler kampın içinde onları bekliyorlar!
Sayfa 37·Kitabı okudu
Güneşin doğmasıyla birlikte de direnişçiler ortadan kaybolurlardı.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Allah'a şükür onları kimse fark etmemişti. Giderken dudaklarından "Onların önlerinden bir set, arkalarından da bir set çektik, böylece gözlerini de perdeledik; onlar artık göremezler..." ayeti dökülüyordu.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam