Kitabın kapağını şimdi kapattım ve kitabin başından beri Cora'ya sinirlensem mi acısam mı yoksa onu anlamaya mı çalışsam hiç karar veremedim. Leni ve iri Marge'i ise bambaşka bir yere koyuyorum. İnanılmaz ve unutulmaz iki güçlü kadın. Alaska ise hiç bilmediğim bir dünyaydı ve yazar sayesinde bu güzel ve ayni zamanda ürkütücü dünyayla tanıştım. Yine bir kitap sayesinde hiç gitmediğim yerlere gittim ve çok gerçekçi, güzel ve güçlü karakterler ile tanıştım. Çok sürükleyici ve hüzünlü bir Kristin Hannah kitabıydı