Elif

Elif
@Kehribr
Carpe diem
Kendimce
Şu hayatta insanlarla olan bağımız çok garipti. Çünkü kimin hayatına ne zaman, nasıl gireceğini bilemezsin ya da o insanı bir anda kaybedersin sonra biraz afallarsın yine hayata devam edersin sonrasında yine aynı düzen farklı insanlar, benzer olaylar tüm bunların sonucunda tecrübe edinirsin.Ve sorgulamaya başlarsın insanları, bu saçma düzeni bakarsın kimse kimsenin umrunda değil bende salıyim dersin salamazsın kafaya takarsın ama bir yandan da güncel hayatına devam edersin kafanı dağıtırsın ve sen tüm bunlarla uğraşırken bakarsinki hayat geçmiş olmuş... Yani demek istediğim; Sen kendinden geçmiş olursunda, İş işten geçmiş olur
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Olanda bir hayır,olmayanda bin hayır vardır"
Alıntı
Bazen de gecenin en karanlık anındadır aydınlık. Herkes uyanık olmaz,olan görür ve o anda kalır...
Tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar: Ya bir insan yolculuğa çıkar, ya da şehre bir yabancı gelir
En çok da kendim olup içimden geldiği gibi davrandığım zamanları seviyorum.