Şu hayatta insanlarla olan bağımız çok garipti.
Çünkü kimin hayatına ne zaman, nasıl gireceğini bilemezsin ya da o insanı bir anda kaybedersin sonra biraz afallarsın yine hayata devam edersin sonrasında yine aynı düzen farklı insanlar, benzer olaylar tüm bunların sonucunda tecrübe edinirsin.Ve sorgulamaya başlarsın insanları, bu saçma düzeni bakarsın kimse kimsenin umrunda değil bende salıyim dersin salamazsın kafaya takarsın ama bir yandan da güncel hayatına devam edersin kafanı dağıtırsın ve sen tüm bunlarla uğraşırken bakarsinki hayat geçmiş olmuş...
Yani demek istediğim;
Sen kendinden geçmiş olursunda,
İş işten geçmiş olur