Bir baska deyisle iliskinize Erich Fromm'un Sabip Olmak. ya da Olmak adli kitabinda dile getirdigi üzere "sahip olmak" gözüyle mi, "olmak" gözüyle mi bakiyorsunuz? Sahip olmak, nesneleri ya da insanlari elde edip onlari kendi egemenligine almaktr. Olmak ise öze dönük bir kavramdir; insanin var olan özelliklerini, insancil potansiyelini zenginlegtirmesine yönelik bir destektir. Bilinçli bir sevgi. Sevdigin seyin gelisip yücelmesine yönelik etkin bir çaba.
Kadin varolusuyla erkegin içinde, erkek de erkekligiyle kadinin içinde bir seyi tamamliyor. Bu tamamlanma duygusunu ise herkesin içi biliyor.